Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Още една идея,
    понеже го прави само когато върви по инерция - ако колата се сложи на стенд (примерно където мерят спирачките, но не знам до какво скорост може да се развърти) и там и се завъртят предните колелета, ако се прояви ще се елеминират останалите причини когато върви по инерция (като например насрещния въздух).
    Ако някой колега има такава възможност може да се пробва.
    Ако идеята е тъпа - просто кажете, че не става!
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bloodless
      Novachev, моторчето за празния ход съм го сменил. Също така и дроселовата клапа я гледах за износена или изкривена ос, но и нямаше нищо.

      Абе живи и здрави да сме. Че си имат 1-2 проблема колите, голяма работа. Важното е като цяло да остават положителни емоции и чувства от марката
      Брат някъде бях чел че проблема са дължи на износване на оста на дросела там където се закача моторчето за празния ход.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • Първоначално публикувано от burkov
        Колеги проверете датчика за километража, някой го спомена по рано. Това е често срещан проблем, и вижте има ли разлика на климатик и без климатик.
        КЪДЕ СТОЙ ТОЗИ ДАТЧИК ЗА КИЛОМЕТРАЖА,
        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

        Comment


        • Здравейте манияци,
          От няколко дни чета този форум и се опитвам да разбера кои са всичките слаби места на Alfa-та или по-конкретно на 156-цата, защото искам да знам къде по-конкретно да гледам и къде да барам докато оглеждам бъдещата си кола. За сега видях, че този проблем с оборотите е най-осезаем.

          Целта ми е да направя едно обобщение на темата. Ще запиша кой какво решение е намерил на проблема си. От останалите искам да разбера пробвали ли са и те да направят същото като колегите си и какъв е бил резултата. И да намерим вариант при който има повече от 50% успеваемост. Много съм хвърлил око на 156-цата ама този проблем наистина ме озадъчава ...

          Eто главните 5 решения който успях да открия:

          1-во решение:
          Първоначално публикувано от 155super
          Я и аз да се включа ту с един въпрос и едно предложение за тест .

          Маховика на 156 2.0 16V демпферен ли е ?

          Пробваите да отпуснете зъб или два на жилото на газта от към дросела . Аз кото бях обрал луфта на макс , ми подритваха и спадаха оборотите понякога на празен ход . Върнах един зъб и мисля че сега го няма проблема .
          2-ро решение:
          Първоначално публикувано от Derry
          Последното което направих е да си напръскам дебитомера с контакетен спрей, засега ефекта е много добър. Преди гаснеше много сега от време на време се заклащат оборотите, но слабо. Нищо общо с преди. Преди като си изчистех дросела се държеше добре 5-6 дни, сега след пръскането се надявам да окряка месец.
          3-то решение:
          Първоначално публикувано от isoiso
          Така както вече обещах, днес бях на диагностик и ето резултата. Всичко си е ОК - е това го знаех от други 2 диагностики gruebel само че . . .
          На екран чука майстора разни параметри да види какво що и отсъжда:
          - Компютъра на колата очаква 15кг въздух а получава 11-12.
          Следва познайте какво от 10 пъти. Exclamation Exclamation Exclamation ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛ Ама хубаво с големия парцал, препарата и дългите пръсти Surprised
          Ами колата сега си работи коректно а аз открих топлата вода, а именно:
          ЧИСТЕНЕ МУ Е МАЙКАТА И ТО ВСЕКИ МЕСЕЦ ПО 2 ПЪТИ
          Twisted Evil
          4-то решение:
          Първоначално публикувано от petrov01
          Колеги да ви споделя и аз преди около 3месеца и около 9хил. км изчистех дросела с обикновен разредител за боя и проблема изчезна е от време на време разклащат малко но не е болка за умиране и забравих да уточня преди процидурата по почистването оборотите подскочат 3-4 пъти от 400 до 1200 и угасне голям спек
          Моля коментирайте, пробвалили ли сте решението, има ли резултат, а тези които не са го пробвали и имат куража нека го пробват защото много искам тази колица и ако се намери решение на проблема със сигурност ще си взема ...

          П.С: Ако може пишете ако има някои други проблеми по колата да ги коментираме и тях.

          Поздрави !

          Comment


          • Аз кураж да си чистя дросела с разредител за боя нямам и се надявам да не събера никогаш.
            Ето един примерен ентусиаст, който е спазил правилата на форума, изчел е всичко по темата - обаче явно и това носи своите рискове.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • Да споделя как си оправих проблема ...

              Четох, четох, четох и накрая реших да си изчистя дроселовата клапа (с Carb Cleaner). Изчистих я при затворено състояние. Имаше ефект, но беше за около 1 седмица. След това реших пак да я чистя, но този път при отворено състояние. От тогава досега съм минал над 2000 км. и оборотите ми са бетон!

              Само да вметна, че съм сменил дебитомер и ламбда. На базата на тази статия изглежда имат и те значение, та затова ги споменавам:
              http://www.alfa156.net/tech/cleaningthrottlebody.pdf

              Comment


              • На мен и без това не ми го прави всеки път, още не ми гасне техниката с отпускането на педала работи и засега не мисля да чистя нищо
                156 1.8 TS

                Comment


                • Значи с една дума за проблема със оборотите Чистенето му е майката ...


                  /Offtopic
                  А от нещо друго оплаквате ли се по колата, в смисъл къде са й другите слаби места. Както вече казах искам да знам къде точно да гледам и къде да барам докато си търся кола. Разбира се, далеч съм от мисълта че като си я взема колата ще е в пефректно състояние, все някъде ще трябва да разбърникам, но целта ми е да сменя колкото се може по-малко чаркалъци ... знам че това не е по темата ама просто според мен няма смисъл да правя нова тема.

                  Comment


                  • Значи пробвал съм всички методи от тук описаните истината е че след почистване на дросела положението се подобрява но проблема не изчезва напълно има го но е слабо проявен варира между 1200 и 1000 и не всеки път само мога да споделя че гореспоменатата техника на каране също върши работа.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • Лабда сонда, дебитомер но сега май цените са паднали много и не е някаква болка за умиране.
                      156 1.8 TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Violator
                        Лабда сонда, дебитомер но сега май цените са паднали много и не е някаква болка за умиране.
                        Аз проверих цени в онлайн каталога там даже са ги вдигнали с по 10-15 лв
                        http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... /index.htm
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Novachev
                          Първоначално публикувано от Violator
                          Лабда сонда, дебитомер но сега май цените са паднали много и не е някаква болка за умиране.
                          Аз проверих цени в онлайн каталога там даже са ги вдигнали с по 10-15 лв
                          http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... /index.htm
                          Първоначално публикувано от pinifarina
                          Колега, имай в предвид че в Бош намалиха драстино цените на дебитомерите и ламбда сондите. Дебитомерите са около 140-150 лева а сондите към 120-130.
                          Не съм проверил, доверих се на колегата
                          156 1.8 TS

                          Comment


                          • а центрожал ли си на стенд дроселовата клапа 50-60 лв е. При мен оборотите на празен ход бяха високи и се клатеха 1000-2000 оборота, след центровка на клапата, колата заспа. На сержиз за коли не става, не са на ясно трябва стенд за допуск

                            Comment


                            • Заредих до горе с 100 октана гориво от Еко и клатенето намаля на половина? До сега карах с 98 на лукойл....
                              156 2.0TS '99

                              Comment


                              • според мен тва е нещо в тоците,защото ми се люлееха оборотите та чак гаснеше.наложи се на един приятел да му дам акумулацията и викам така и така съм дигнал капака,давай да почистя малко.и разбутвам де що има буксичка ,после слагам акумулацията и тръгвам и няма никакво полюляване
                                Аlfa156 1.8TS 2000

                                Comment

                                Working...
                                X